6 Haziran 2012 Çarşamba

DIGITÜRK Üyelik İptali Olmadı!

Ocak 2012'de iptal için firmayı aradım nüfüscüzdanı fotokopisi üzerine iptal dilekçesi yazmamı söylediler. Yazdım gönderdim en sonunda ellerine ulaştıklarını teyit ettirdim ve iptalin yapıldığı bilgisini aldım. Daha sonra iptal nedenimi sordular ve tekrar açmayı teklif ettiler kabul etmedim. Firma bu görüşmeler sonrasında üyeliğimi dondurmuş ve benden habersiz tekrar açmış ve bu ay faturayı ödemediğim için tel. mesaj geldi.

Ben zaten Ocak ayından beri uydu alıcı kullanıyorum. Firmayı itiraz için aradığımda iptal işlemi bilgi almak için 4 defa aradığımı onlarında iptal etirmemem için 2-3 defa beni aradıklarını görüyorlarmış sistemde ama faksımı ve iptal işlemimi göremiyorlarmış. Telefonda iptal ettirmek istedim tekrardan yapamazlarmış faks çekmem lazımmış.

Faksı çekiyorum gelip gelmediğini teyit etmiyorlar. Anlayacağınız tam bir kısır döngü. Faks çek, teyit verme, gelmedi birdaha aynı işlemler. Merkezlerine gidip elden vermeyi teklif ettim bu sefer de böyle bir uygulamaları yokmuş alamazlarmış. Bu sefer sonuna kadar gideceğim tüketici hakem heyetine başvuracağım çünkü görüşme saatleri ve tarihleri belli. Çıkarsınlar görüşmeleri itiraz etsinler. Ayrıca bunu iptal etmezlerse firmanın bağlı olduğu gsm operatörünü ve internet sağlayıcı firmayı da değiştireceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder